Opinie i recenzje klientów RMS.pl

Opinie i recenzje klientów

Tadeusz Zalewski

Bardzo dobra obsługa, szeroki wybór urządzeń i uczciwe doradztwo. Zająłem tym panom kilka ładnych dni i kilka spotkań zanim zdecydowałem się na konkretny sprzęt i nie wyczułem żadnej niechęci, a wręcz przeciwnie, duże zaangażowanie, wspólne odsłuchy, dyskusje o muzyce. Widać, że ci ludzie żyją i oddychają pasją do muzyki granej na najlepszym możliwym sprzęcie. Szczerze polecam!

Źródło: opinie Google

Jakub Czarniecki

Fachowa obsługa, dbająca o idealne doświadczenia audio swoich klientów. Ogromny plus za możliwość spokojnego odsłuchu wybranych modeli przed zakupem - dzięki temu porównania i świadomego wyboru. Rozwiązywanie ewentualnych problemów ze sprzętem także stoi na najwyższym poziomie - w miarę możliwości od ręki, a procedura gwarancyjna jest szybka i bezproblemowa.

Źródło: opinie Google

Antoni

Bardzo dobre doradztwo, czuć doświadczenie zespołu. Potrafią skompletować system nagłośnienia domu do różnych potrzeb w różnym budżecie, znają się jak mało kto na akcesoriach. Polecam.

Źródło: Ceneo.pl

Agnieszka Mielnik

Sklep godny polecenia. Fachowa pomoc ... nawet kobieta wszystko zrozumiała jak Panowie tłumaczyli :) Błyskawiczna realizacja. Wszystko bezproblemowo i w miłej atmosferze.

Źródło: opinie Google

Zbigniew

Sklep z najwyższej półki. Przede wszystkim dzięki znakomitemu doradztwu. Większość sklepów tylko sprzedaje, tutaj można dowiedzieć się więcej, zawsze po zakupie uzyskać poradę, a to bezcenne. Wysyłka i pakowanie bardzo dobrze, nie nakleili nalepki kurierskiej na karton z towarem, w środku była karta gwarancyjna. Wszystko jak należy.

Źródło: Ceneo.pl

Cezary Bogan

Serdecznie polecam ten sklep. Indywidualne podejscie do klienta, na poczatku zbadanie jego potrzeb a dopiero pozniej proponowanie rozwiazania. Fachowa wiedza sprzedawcow ma rowniez duze znaczenie. Wiele ciekawych rzeczy dowiedzialem sie podczas rozmowy z doradca w sklepie. Pozwolilo to na wybranie optymalnego rozwiazania. Widac ze ludzie ktorzy tam pracuja nie robia tam za kare.

Źródło: opinie Google

Antoni Gruszka

Dobre ceny w porównaniu z konkurencja, duży wybór towaru w salonie - można przyjść, pomacać, posłuchać, i porozmawiac na miejscu. Miła obsługa, kontakt mailowy i telefoniczny czego więcej można chcieć. Polecam i napewno znowu kupie w RMS

Źródło: opinie Google

Rafał G

Jestem stałym klientem w rms już od wielu lat. Zamawiałem ostatnio zestaw kina domowego dla rodziny a sobie zestaw stereo. Obsługa zawsze sprawnie, rzeczowo i uczciwie. Odpowiednio dobrane również kable do sprzętu czy inne akcesoria. goraco polecam.

Źródło: opinie Google

knktr _

Jestem pod wrażeniem jakości obsługi i kompetencji personelu. Potrafią kompletnemu laikowi wytłumaczyć w przystępny sposób wiedzę tajemną - niby prosta rzecz, a mało kto to potrafi. Zakupione słuchawki zrobiły na mnie bardzo dobre wrażenie.

Źródło: opinie Google

Paulina

Miła obsługa (kontakt telefoniczny), szybka dostawa zamawianego towaru, towar zgodny z zamówieniem. Wszystko bardzo profesjonalne. Wysoko oceniam również maile z informacją o miejscu, w którym znajduje się zamówiony towar. Gratulacje :)

Źródło: Ceneo.pl

Jacek Hyliński

Bardzo miła oraz profesjonalna obsługa sklepu oraz sprawna i szybka realizacja zamówienia - wrażenia jak najbardziej pozytywne. Z zakupionego sprzętu jestem Bardzo zadowolony.

Źródło: opinie Google

helps

Kolejne zakupy i ponownie bez zastrzeżeń. Ekipa RMS dba o satysfakcję klienta i zawsze służy pomocą. Kupując w RMS mam pewność, że otrzymam towar najwyższej jakości.

Źródło: Ceneo.pl

Przemysław Suszynski

Kupuję w rms.pl od 2012 roku i jestem zadowolonym klientem, obsługa klienta i wiedza na fachowym poziomie. Kiedy pierwszy raz do nich przyszedlem byłem zielony - nie zlali mnie że chce kino domowe za 1500-2000 zł. Krok po kroku uczyłem się i mój apetyt na dobry sprzęt audio rósł.. a teraz mam zestaw za 6000 :DDD. Duży wybór, możliwość obejrzenia, posłuchania, doradzenia, a jak czegoś nie mają to mogą sprowadzić na odsłuch. Ok, koniec wazeliny - ceny mogliby mieć trochę niższe czasami, ale plusem jest sa elastyczni i można z nimi negocjować. Raz miałem problem z kupionym sprzętem - ale w ciągu 2 tygodni został sprawnie naprawiony. Polecam

Źródło: opinie Google

Wojtek

Zamówiłem z doradztwem działu handlowego, zapłaciłem, następnego dnia odebrałem dobrze zapakowaną przesyłkę. Co tu więcej dodawać, oby więcej takich specjalistycznych sklepów w Polsce.

Źródło: Ceneo.pl